مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-26سياسي

خط ویژه| استقبال «صدای آمریکا» از بیانیه حزب «اتحاد ملت»


آنچه در حال فروپاشی است، مرز میان طیف تندرو اصلاح طلب و دشمنان قسم خورده ملت ایران است؛ طیفی که صدای آمریکا، ارگان رسانه ای حامی تحریم مردم ایران، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* استقبال صدای آمریکا از بیانیه حزب اتحاد ملت صدای آمریکا - ارگان رسانه ای کاخ سفید و از حامیان اصلی تحریم مردم ایران- در مطلبی با عنوان هشدار یک حزب اصلاح طلب نسبت به فروپاشی؛ اقتصاد در یک قدمی بحران است ضمن استقبال از بیانیه حزب اتحاد ملت نوشت: حزب اتحاد ملت در بیانیه ای نسبت به عواقب تورم و شرایط نامناسب اقتصادی هشدار داد و نوشت که بحران در یک قدمی اقتصاد ایران است.

در ادامه گزارش صدای آمریکا، یک روزنامه نگار از داخل ایران بدون ذکر نام با این رسانه ضدایرانی مصاحبه کرده و مدعی شده که وضعیت فعلی ایران شبیه دوران جنگ تحمیلی است و همچنین مشابه وضعیت شوروی در آستانه فروپاشی است.

  بازنشر بیانیه حزب اصلاح طلب اتحاد ملت در رسانه صدای آمریکا   بازنشر بیانیه حزب اصلاح طلب اتحاد ملت در رسانه صدای آمریکا   درباره استقبال ویژه رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| استقبال «صدای آمریکا» از بیانیه حزب «اتحاد ملت»

خط ویژه| استقبال «صدای آمریکا» از بیانیه حزب «اتحاد ملت»